Käisin vahepeal jälle maal kasse ja ema külastamas. Kui esimesel päeval ei olnud eriti aega arvuti taga istuda, siis teisel ja kolmandal päeval sain taas Starmani wifi ruuterit kiruda ja taas telefoni internetile üle minna. Mul lihtsalt pole sellist kannatust, mis iga 10 minuti tagant netikatkestusi taluda suudaks.
Oleme nendega nüüd hulga kirjavahetust maha pidanud ja no ei ole võimalik lahendust leida, kui nad ainult rõhuvad sellele, et ennetähtaega lepingu lõpetamine tähendab meie jaoks trahvi (150€) ja kui me arvame, et ruuter on katki, siis saatku me see ekspertiisi. Kusjuures ma üldse ei arva, et see ruuter katki on, aga minu arvutiga see ruuter ei ühildu ja ma ei arva, et mul on kohustus selle tõttu uus arvuti osta.
Nendega suhtlemine on ka nagu peaga vastu seina jooksmine, iga kord tuleb sealt sellist sisutühja loba, ja kopeeritud tekste veebist, aga mingeid konkreetseid lahendusi ei pakuta, ehk siis nad üritavad meile iga hinnaga lihtsalt seda mittetöötavat asja pähe määrida.
Täna plaanin juba tarbijakaitsesse helistada, sest ma enam ei jaksa Starmanile korrutada, et see on nende probleem, et meie seadmed omavahel ei ühildu. Kui nemad ei taga lubatud teenust, siis mina loobun sellest teenusest.
Täiesti masendav on see, kuidas nad iga hinnaga üritavad seda kuumaksu või trahviraha sult ikka kätte saada, selle asemel, et tunnistada, et nende seadmed on pask
Oeh, ma võiksingi jääda neid kiruma. Igatahes ma ei soovita nendega tegemist teha.
Meil olid ka arvetele ilmunud mingid müstilised lisateenused, nimetavad seda levigarantiiks. Esimesel ja teisel arvel neid ei olnud, aga kolmandal oli ja lisaks oli koos kolmandaga ka teisele arvele see lisatud. Nimelt jäime teise arve maksmisega paar päeva hiljaks ja siis tuli see uuesti koos kolmanda arvega ja siis oli sinna lisatud see levigarantii tasu. Et nagu lambist tekkis lisateenus meile? Kui lepingust selle kohta uurida, siis mainitakse vaid, et levigarantii kohta on info mingis spetsifikatsioonis, aga mitte keegi pole meile neid spetsifikatsioone näidanud.
Lisaks oli teenuse tellimisel veebist näha vaid see hind, mida maksad neti ja tv eest, aga uskumatult hästi oli ära peidetud see, et wifi ruuter on lisatasu eest ja praktiliselt võimatu oli leida seda kohta, kus nad levigarantiist räägivad. Ma ei ole siiani päriselt aru saanud, mis see täpselt tähendab ja kas see hakkab igakuiselt arvel kajastuma, või ainult siis, kui tehnik meil külas käib. Nende sõnul on see tehniku külastus meile tasuta, kuna me maksame seda levigarantii kuumaksu. Tasuta mai äss.
Nii et võimalusel hoiduge sellise firma eest nagu Starman, võite täiesti kindel olla, et probleemide ilmnemisel üritavad nad lihtsalt teilt raha kätte saada, aga mitte mingil juhul oma viga tunnistada.