Hah, Starmani kohta ilmus nüüd uudis kah, et telekanalid vahetuvad ja vaatasin kommentaaridest, et inimesed pole sellega üldsegi rahul, vastupidi, mitmed plaanivad teise teenusepakkuja juurde minna. Ja mu emale väideti Starmanist, et kanalite vahetus toimub klientide soovil. Huvitav küll, kas need olid mingid kujuteldavad kliendid neil?
Wifi ruuterit nad ka tagasi ei taha võtta, rääkisid mingist seadistamisest ja sellest, et ilmselt on minu arvutis viga, et vanemate mudelite probleem. No krt, ma kasutan iga päev kodus wifit, miks järsku teise ruuteriga kasutades minu arvutis midagi seadistama peab. Unustagu ära noh. Kui maale lähen uuesti, siis saan testida, kas see ruuteri seadistamine midagi muutis. Parema meelega saadaks selle tagasi, sest ma arvan, et kogu see liitumine oli suur viga. Aga ema muidugi on selle üle siiski rõõmus, et tal on nüüd paar lisakanalit võrreldes varasemaga. Ja seal kolkas pole väga valida kah, leviprobleemid.
Kolmas teema oli see, et nendega liitumise ajal oli neil kampaania käimas, kus lubati esimest kuud tasuta, aga arvel see ei kajastunud. Peale minu sellekohast küsimust siis öeldi, et jah, nende viga, teevad tagasiarvelduse järgmise arvega.
Aga noh, meil siin ongi ju kombeks, et klientide vastu hakatakse alles siis huvi tundma, kui nad lahkumisavalduse annavad.