Elisa helistaski täna. Küsiti, miks ma ära lähen, kas juhtus midagi või tehti parem pakkumine.
Vastasin siis ausalt, et minu jaoks on vastuvõetamatu see, et nad e-maili saatmise eest raha küsivad.
Ja muidugi siis hakati jälle rääkima sellest, kuidas ikka arvet saab näha iseteeninduses ja pangas. Nagu ma juba neid võimalusi niigi ei teaks. Ütlesin, et e-maili kasutan ma pidevalt, see on mul kogu aeg aktiivne, aga panka või iseteenindusse pean ma spetsiaalselt sisse logima. Milleks mulle seda vaja on. Üritas veel korrutada seda sama mantrat, mida seal Elisa Facebooki lehel ka muudkui vastatakse, aga no see ei ole tõesti samaväärne. Ja klient ei pea oma arveid mööda internetti taga otsima vaid teenusepakkuja peab need kliendini toimetama vastavalt kokkuleppele, kas postkasti või e-mailile.
Pakuti ka, et teevad mulle ikkagi parema pakkumise, kui EMT, aga ma ütlesin, et asi on põhimõttes, et ma ei hakka üldse kuulama nende pakkumist, sest ei kavatse vastu võtta seda.
Igatahes on mul hea meel, et ma selle nüüd neile ka ära sain öeldud, ärgu nad arvaku midagi, et see tasuline e-arve neilt kliente minema ei vii.
Ja ma tean, et too helistaja ei ole süüdi vaid firma juhtkond teeb otsuseid, aga eeldan, et need vastused jõuavad lõpuks ka õigete inimesteni. Samas, ega ma nüüd tagasi ka minema ei hakka, kui nad oma poliitika ümber otsustavad teha. Kahju on juba neil tehtud selle otsusega.
Nüüd siis vast on tõesti selleteemaline virin lõppenud ja loetud päevad olen veel nende kliendiks.
Peab igaks juhuks otsekorralduse ennetavalt ära lõpetama, olen kuulnud, et neil on arvetega ka tihti jamad, mingid süsteemivead ja kliendid ei saa muudmoodi õiglust, kui ajakirjandusse või kohtusse pöördudes.