Turbotigu


Igale lahendusele leidub probleem

Otsustasin täna korra linnas käia. Nimelt mu Partnerkaart hakkab kohe aeguma ja mind teavitati, et uus on ootamas. Mõtlesin siis, et kasutaks ühtlasi ära Kaubamajas saadavat sünnipäeva soodustust ja ostaks mõned vajalikud asjad ära.

Klienditeeninduse lauast oma kaarti saades öeldi mulle, et uue kaardi peal hakkab see sünnipäeva soodustus alles järgmisel päeval kehtima ja mulle anti kaasa üks templiga paber, mille alusel ma pidin siis tänasel päeval seda soodustust saama. Oleks ma teadnud seda, oleksin enne kaardi vahetamist oma ostud ära teinud, sest vana kaart ei olnud veel kehtivust kaotanud:) Müüjad nimelt polnud sellisest lahendusest kuulnudki ja selle soodustuse pidi kuidagi käsitsi sinna lisama. Aga lõpuks saadi ikka sellega hakkama. Aega kulus lihtsalt veidi rohkem ja müüjad pidid natuke suhtlema teadjamate inimestega.

Ilmselt polnud neil väga tihti juhtunud sellist asja, et keegi oma sünnipäeva nädalal seda kaarti vahetab. Aga nüüd vähemalt paar müüjat on kogemuse võrra rikkamad ja mina pole ka kade selle info jagamisega. Et kui aega üle pole, siis tasub enne kaardi vahetamist või järgmisel päeval poes käia, muidu võib poes käik ootamatult pikaks venida.
Õnneks ma taipasin vähemalt poes käiguks valida sellise aja, kus veel tipptund polnud alanud. Oleks ikka piinlik olnud seda kassat kinni hoida, kuigi mina pole ju tegelikult süüdi, et süsteem selline on.

Kusjuures Kaubamajas vist ainukesena on selline normaalne süsteem, et sünnipäeva nädalal saab kõigilt toodetelt 10% alla, mitte vaid mingite teatud tootegruppide pealt – a’la joogid ja sünnipäeva söögid, nagu Rimis ja Selveris.