Alanud Sea aastaga seoses meenus veel, et mitte ainult kassidele ei tule hea aasta, vaid lisaks skorpionitele nii, et mul on siis lootust igati tip top aastale.
***
Käisin üleeile kaupsi mänguasja osakonnas ja soovitud vidinat ei leidnud. Täna käisin minule teadaolevalt suurimas mänguasjade poes ja sealt ka ei leidnud. Õhtul külastasin üle pika aja Kristiine keskust kuna oli meeles, et seal mitu lasteasjade poodi. Noh, kolmanda ja ühtlasi vist selle keskuse viimase mänguasjapoe külastus andis lõpuks tulemusi. Nüüd on siis selle asjaga korras. Õel on küll varsti vaja üks tuba juurde ehitada, kuhu paigutada laste mänguasjad;)
***
Täna helistati minu kohe-kohe ekstelefonioperaatoriks saavast firmast ju uuriti, miks ma ikka ära lähen neilt. Enda meelest küll olen neile kaks korda emailinud nende teenuste teemadel, viimane kord üsna kurjalt ja nad ikka veel küsivad ja imestavad? Eks ma siis seletasin veel kord ja ega mul sellest halvem küll ei hakanud. No igatahes vastus oli samasugune bla-bla nagu e-maili vastus, mis mind põrmugi ei rahuldanud. Mis seal ikka tagantjärele õpetada, et enne välismaale minekut tuleks limiiti suurendada. Nüüd ma jah tean seda, aga tol hetkel oli ju vaja kibekiirelt mul telefon hoiatamata välja lülitada. Üldse on nõme süsteem maksta teenuse eest ette, normaalne oleks ju, et ma maksan peale teenuse kasutamist. Eriti nõme on päeva pealt välja lülitamine (ja ärgem unustagem – hoiatamata. Ma enne ei saanudki teada, mis värk on, kui Eestis tagasi olin ja endiselt helistada ei saanud ja kontrollisin iseteenindusest..), kui ma pole iialgi ühegi arve maksmisega hiljaks jäänud. Aga noh, kui mina pole neile piisavalt usaldusväärne klient, siis ma parem ei ole nende klient. Eks vist järgmises firmas on ka need limiidi värgid, aga nad vähemalt lubasid, et hoiatavad ette.
Aga uus firma hakkab alles nädala pärast kehtima, mis tähendab, et ma pean veel nädal aega oma uut telefoni ootama:( Ma nii lootsin selle nädala lõpuks juba ta kätte saada.
Kusjuures kaks minu nimel olevat numbrit jäi veel vanasse kohta. Ilmselt jäävadki. Tea, kas nad selle viimase kuu arve tõttu hakkasid mu ühte lahkuvat numbrit taga nutma. Viimane arve nimelt oli umbes 5 korda suurem, kui tavaliselt, ja kõigi kolme numbri puhul.
Ehk siis tegelikult ma tahtsin selle pika halaga öelda seda, et ei ole mõtet kliendi eest hoolt kandma hakata siis, kui ta lahkuda kavatseb, vaid ikka varem. Või kui tõsiselt kinni tahaks hoida, siis ikka rohkem vaeva näha, kui vaid päheõpitud vastuseid ette vuristada. Mitte, et ma nüüd ullult kasutoov klient neile oleksin, aga käehoidmist ja usaldamist väärib ka väike klient.