Tundub, et tele1 ei piirdu vaid tele2 -lt ideede näppamisega. Just leidsin ühe bänneri, kus kuulutatakse veel, et tele1 on pop ja elu diil. See on juba nagu emt mängumaa. Kas tõesti millegi uuega välja tulla on nii keeruline, et peab hakkama konkurente kopeerima? Minu silmis küll sellise asutuse väärtus langeb. Vargus on vargus, kuidas iganes sa seda ei serveeri. Pealegi, kui reklaamitakse end teiste arvelt, kas siis ei teki pigem tunnet, et ju need teised on nii head, et neid kopeeritakse. Milleks siis valida uut ja tundmatut üldse? Elisalt nad vist ei varasta? See nagu sugulase eest. Või kes teab. Nad võiksid näiteks oma tunnusmeloodiaks valida “Täna ma ei skoori”.
Ise olen kuus aastat ühes kohas vastu pidanud ja mingisugused totakad reklaamitrikid mind mõjutada pole suutnud.